• 053-388-8855 
  • ראשון - חמישי: 10:00 עד 22:00 

שירות תמיכה מרוחק ללקוחות פרטיים ועסקיים

ג'יפי מחשבים מביאים את השיטה החדשה לטיפול בתקלות מחשב גם לשוק הפרטי.

בימים של שנת 2017, תקלות מחשב נעשו הרבה יותר נפוצות, לאו דווקא תקלות חומרה שמצריכות את הטכנאי לשלוח את המחשב למעבדה לטיפול חומרתי. ישנן לא מעת תקלות שנובעות מבעיות תוכנה, שימוש לא נכון, הורדות לא תקינות ושאר גורמים היכולים לגרוע מתפקוד המחשב בצורה תקינה.

לכן, הכשרנו את שלנו למתן שירות תמיכה מרוחק, נסביר, בהמשך העמוד הצורף קישו ר להורדת התוכנה לשליטה מרחוק, כאשר תורידו אותה ותעקבו אחרי מדריך ההתקנה, בסוך התהליך בשיחת טלפון קצרה יוכל טכנאי במחשבים שלנו להשתלט על המחשב שלכ ם מהמעבדה שלנו ולסדר את התקלה, כמובן כל זה במידת האפשר, ישנן תקלות שלא ניתן לפתור בשליטה מרחוק, בקצרה, המחשב נדלק ומעלה את מערכת ההפעלה? יכול מאו ד להיות ששליטה מרחוק וטיפול בתקלה יכול לפתור לכם המון ולחסוך לכם לא מעט כסף של ביקור טכנאי – כמובן שרק מחשב בעל חיבור לאינטרנט יוכל להשתמש בשירות זה, ללא חיבור לאינטרנט אין אפשרות להשתלט מרחוק.

כמובן, הטכנאי שלו יכול להשתלט על המחשב שלכם רק לאחר מתן אישור מכם (דרך התוכנה) והקראה טלפונית של הסיסמא שמספקת תוכנת ההשתלטות מרחוק, בכל הפעלה של תוכנה זו הס יסמה משתנה, כך, שבכל פעם שהטכנאי יכנס למחשב, יסיים את העבודה ויתנתק מהמחשב, הסיסמא אתה הוא נכנס תשתנה, ובמידה ותהיה פעם הבאה, תצטרכו לספק שנית את הסיסמה החדשה שהפיקה התכנה.

ראשית קישור להורדת התוכנה, הקישור הוא מאתר החברה של התכנה לכן, אין חשש לקבצים נגועים ברגולות ווירוסים, להורדה לחצו על הכפתור:

לחצו להורדת התכנה לשליטה מרחוק



מדריך התקנה - שלב ראשון

לאחר שהורדתם את התכנה, היא תמצא בתקיית ההורדות שלכם, קובץ ההתקנה יורד בשם TeamViewer_Setup, לחצו על הקובץ התקנה והפעילו אותו.

התקנה-תכנה-צעד-ראשון



מדריך התקנה - שלב שני

לאחר שהפעלתם את התקנת התכנס יפתח לכם החלון הבא, סמנו את הסעיפים לפי התמונה מטה, ואחר מכן לחצו על מסכים – סיום.

התקנה-תכנה-צעד-ראשון



מדריך התקנה - שלב שלישי

לאחר מכן תתחיל התקנת התכנה – ייקח כמה שניות עד שתסתיים ההתקנה ולאחר מכן תפתח התכנה באופן אוטומטי.

התקנה-תכנה-צעד-ראשון



מדריך התקנה - שלב רביעי

לאחר ההתקנה, תפתח התכנה – תופיע פרסומת, אנא סגרו את הפרסומת, ואת הפרטים הבאים אתם ספקים לטכנאי שלנו.

התקנה-תכנה-צעד-ראשון



זהו, לאחר מכן הטכנאי שלנו יכול לטפל במחשב שלכם ולפתור את הבעיה, בעת כניסת הטכנאי למחשב שלכם הוא יעדכן אתכם לגבי עלות התיקון, במידה ותאשרו יעבוד הטכנאי על המחשב שלכם במידה ולא תאשרו את התשלום ייפרד הטכנאי שלנו לשלום, דרכי התשלום הן העברה בנקאית, איסוף מוזמן או המחאה בתיאום עם הלקוח ותשלום בכרטיס אשראי, בהצלחה.

טכנאי-מחשבים-במעלה-אדומים

9

שנות ניסיון

556

לקוחות מרוצים

100

%

שביעות רצון

טכנאי-מחשבים-עם-אחריות-במעלה-אדומים

אחריות

כמה פעמים קרה לכם שהזמנתם טכנאי למוצר חשמל והתקלה חזרה מיד לאחר מכן? אצלנו כל תיקון הוא באחריות לזמנים שונים.

אבחון-תקלות

אבחון תקלות

הרי לכל מחשב תקלה משלו, הטכנאים שלנו לא ממהרים לזרוק פתרונות טרם נבדק המחשב, אנו עושים אבחון ולאחר מכן מעניקים פתרון.

למה-גיפי-מחשבים-טכנאי-מחשבים-במעלה-אדומים
תודעת-שירות-גבוהה

תודעת שירות גבוהה

חיוך ויחס אישי עושה את העובדה למושלמת, הטכנאים שלנו משתדלים תמיד לתת את השירות הטוב ביותר.

טכנאי-מחשבים-מוזמך-במעלה-אדומים

טכנאים מקצוענים ומוסמכים

מקצועיות היא שם המשחק, הטכנאים שלנו מוסמכים ע"י מוסדות לימוד המחשבים מהטובים בישראל.

דרכי-תשלום
צרו-קשר-עכשיו

מחפשים טכנאי מחשבים במעלה אדומים? צרו קשר עוד היום!

ונציג יחזור אליכם עד שלוש שעות עבודה