• 053-388-8855 
  • ראשון - חמישי: 10:00 עד 22:00 

שאלות ותשובות נפוצות

כמה פעמים צלצלתם לטכנאי ובסוף מסתבר שהבעיה פשוטה ותהיתם איך לא עליתם על זה לבד? קורה ויקרה, לכן שלנו כותבים עבורכם את התשובות לטיפול בעיות פשוטות ונפוצות, כל תקופה אנו נעלה לעמוד הזה שאלות נפוצות ואיתן התשובות של הטכנאי מחשבים שלנו, מומלץ לחזור מידי תקופה ועיין בעמוד, יכול להיות שהמידע שנכתב פה מאוד יעזור לכם, גלישה מהנה.

הבעיה הנפוצה היא המחשב האיטי שיכול לגרום אצל רבים לתסכול, אבל למרבה המזל יש משהו שאתם יכולים לעשות בעצמכם לפני שתזרקו אותו מעצבים למעבדה, יכולות להיות מספר סיבות למחשב איטי, הסיבה הנפוצה ביותר היא חוסר תחזוקה, נתונים מפוצלים, תוכנות ריגול ותוכניות מיותרות הפועלות באותו הזמן, הווירוס יכול לצרוך גם הרבה כוח ולהאט את המחשב או לשנות ולהסיר קבצים של מערכת ההפעלה.


ההמלצות שלנו לטיפול הם: ראשית סרקו את המחשב עם תוכנה לאיתור וירוסים או תוכנות ריגול, אלה יכולים להסב נזק גדול למחשב. התוכנות שאתה כלל לא משתמש בהן, מומלץ ל הסיר אותן דרך לוח בקרה > הוספה והסרת תכניות, שם תוכלו להסיר את התוכנות הלא רצויות והלא מוכרות מהמחשב, בשלב הבא כדאי לנקות בעיות בעורך הרישומים ( Registry ) כמו כן, להפעיל את מאחה הדיסק ולעצור תכניות לא רצויות שמתחילות אוטומטית עם עליית מערכת ההפעלה על ידי הפעלת התחל > חיפוש < Msconfig < הפעלה ושם יש לבטל את סימן התיבות המסומנות בתוכנות שאין בהן צורך שיעלו עם הפעלת המחשב ועליית מערכת ההפעלה, טיפ נוסף שיכול לעזור ולשפר את ביצועי המחשב הוא ניקוי המארז מאבק ( מחשבים נייחים בלבד ) בצורה פשוטה להסיר את שני הברגים שבדפנות המחשב שנמצאים מאחורה, לאחר מכן משכו קלות את הצד על ידי משיכה לאחור ולאחר מכן לנקות ע"י פן בלבד כשהוא על מצב קירור, בשום פנים ואופן לא להשתמש בשואב אבק! שימוש בשוב אבק או כל מכשיר השואב פנים או מוציא לחץ אוויר חזק מידי יכול לעשות נזק לרכיבי המחשב, מקווים שעזרנו, בהצלחה, הסתבכתם? צרו אתנו קשר ואנו נשמח להעניק לכם שירות.

למרבה הצער, גיבוי הקבצים הוא עדיין אלמנט שרוב המשתמשים הביתיים מתעלמים ממנו - עד ליום שמאוחר מדי.ומסמכים חשובים, תמונות, ספריות מוסיקה נעלנו כאילו בלעה אות ם האדמה. כל הקבצים ששמרת עם המחשב מאוחסנים באופן אוטומטי בכונן הקשיח של המחשב שלך, שהוא מכשיר מכאני וחשמלי. וביום שהוא יהרס נתונים אלה ייעלמו לתמיד ולא תוכלו לשחזר אותם. גם אם יש לך אחריות מיצרן הכונן הקשיח, זה לא מכסה את הנתונים שלך, זה רק מחליף את הכונן הקשיח עם אחד חדש, לכן אחד הדברים החשובים בימינו הוא גיבוי ה קבצים ע"י כונן חיצוני כמו USB – DiskOnKey וכונן קשיח חיצוני (מומלץ) או לחילופין בשירותי ענן אינטרנטי שיכול לספק את הגיבוי ברמה טובה, בהצלחה.

רבים לא שמים לב שהם לעתים קרובות מקבלים סרגלי כלים חדשים שפשוט מתקינים את עצמם, כאשר הם מורידים תוכנות חינמיות, במהלך ההתקנה ישנו סעיף המאשר להתקין סרגל כלים ב מחשב שלכם, הורדות חינם אחרות רשאיות להתקין סרגלי כלים או יישומים אחרים שעלולים להכיל קבצים זדוניים ומזיקים, שמשתלט על הדפדפן שלך ומשנה את כל ההגדרות, דף הבית עשיו משתנה לאתר אחר שלא אתם בחרתם, ואתם לא יכול לשנות בחזרה, בעיה נוספת היא ההודעות הקופצות שמעצבנות לנו את הגלישה עם פרסומות הזויות, הם שם כל הזמן על המסך בכל פעם שמנ סים לגלוש באינטרנט.


ראשית אתם יכולים להיכנס ללוח הבקרה ושם להסרה או הוספה של תכניות, חפשו כל מיני תוכנות או סרגלי כלים שלא רצויות והסירו אותם, בדרך כלל לסרגלי כלים השם מכיל ToolBar בתוך השם, ככה תוכלו לזהות איזה מהתכניות ששם הוא סרגל כלים, השתדלו כל תקופה להיכנס למקום זה ולהסיר את התוכנות שאתם לא מכירים או לא משתמשים, ללא ספק מהלך זה יתרום לתפקוד המחשב.

בעידן שם היום בעיות אלו פחות נפוצות, מכיוון שברגע חיבור כבר הרשת למחשב פשוט נשלח אות ללא כל צורך בהזנת משתמש או סיסמא, אך לפעמים ישנם בעיות חיבור שיכולות לנבוע מכמה סיבות, העיקרית מבניהם היא חוסר דרייב/מנהל התקן של הכרטיס רשת במיוחד במחשב נייד, לרוב ניתן לפתור את הבעיה בהורדת מנהל ההתקן הרלוונטי מאתר הבית של מייצרת המחשב, במקר ים קיצוניים יותר יכול לקרות מצב של כשל חיבור בגין חומרה תקולה, הרבה פחות נפוץ אבל אפשרי.ואם הבעיה אינה במחשב, סביר להניח שבעיית החיבור נובעת מכשל אצל ספק האינטרנט או שירות התשתית, לכן במידה שהבעיה שלכם היא מעבר לכשל במערכת המחשב פנו לחברת הספק אינטרנט שלכם ופתרו מולם את בעיית החיבור.

לרוב מקרה זה נובע מאספקת חשמל לא סדירה/תקינה למחשב, חיבורי כבלים בצורה לא תקינה (במחשב נייח), סוללה פגומה (במחשב נייד) או התחממות יתר ומה שגורם לכיבוי מאולץ של המחשב, הליך זה של כיבוי כפוי נעשה ע"י מערכת המחשב בכדי למנות נזק לרחיבי החומרה של המחשב, לכן הכיבוי הכפוי מעיד על בעיה וישנה סיבה כי המחשב נכבה מעצמו.


בוא נתחיל בזה שתפתחו את המחשב (במידה וזה מחשב נייח כמובן) ובדקו שהכבלים מחוברים כראוי, ליתר ביטחון לחצו על כל חיבור וחיבור ובדקו שהוא מחובר כראוי, כמובן את זה לעשות כאשר המחשב כבוי ומנותק מהחשמל, והיד שלכם משמשת כארקה ונוגעת במארז הברזל, לאחר מכן געו ברחיבי המחשב, אם הם חמים מאוד, כנראה שזו בעיית התחממות יתר, חברו את המחשב לחשמל כאשר המארז פתוח (רק לחשמל, לא צריך לחבר כלום מעבר לזה) ובדקו שכל המאוורים הפנימיים פועלים, חלק מהמאווררים פועלים וחלק לא? זו כנראה הבעיה שלכם, פנו עוד היום לטכנאי מחשבים מקצועי לצורך החלפת הרחיבים.


אם זה מחשב נייד לרוב זו בעיית סוללה, ולפעמים גם בעיית חימום הנובעת ממאוורר לא תקין. בעיה נפוצה במחשבים ניידים היא אורך החיים של הסוללה שלרוב נהרסת לאחר תקופה של ל א יותר משנתיים, מלאו את הסוללה עד הסוף ועבדו על המחשב כאשר אינו מחובר לשקע אלא מופעל ע"י סוללה בלבד וראו לכמה זמן מספיקה הסוללה, אם תוך כמה דקות אחוזי הסוללה יור דים משמעותית כנראה שתצטרכו להחליף ולהשקיע כמה מאות שקלים על סוללה חדשה, במידה אתם לא מעוניינים פשוט פרקו את הסוללה מהמחשב ועבדו אתו ישירות משקע למחשב, בהצלחה.

קרה לכם פעם שהמסך פשוט ריצד או קפץ כל שניה טזה ממש מפריע לעבודה על המחשב? קורה ללא מעט אנשים!מצב זה קורה במיוחדת במחשבים ניידים, ויכול לנבוע מכמה בעיות, הראשונה ה יא בעיית חיבור המסך ללוח האם, במחשב נייד המסך מחובר למחשב באמצעות כבל פנימי שעם הזמן הסגירה והפתיחה של המסך משוט נדפק, רצוי לפנות לטכנאי מוסמך שיחליף את הכבל הזה.גו רם נוסף שיכול לצור את הבעיה הזו הוא פגם בייצור המסך (לרוב רואים את זה כבר בתחילת השימוש של המחשב), שידרוש תיקון או החלפה של המסך אצל היצרן (במידה והמחשב במסגרת אחרי ות) או לפנות לטכנאי מוסמך שיבדוק את התקלה.אבל לעיתים קרובות יותר הבעיה נובעת מהגדרות תצוגה שגויות או הפרעות חשמליות. היכנסו להגדרות התצוגה > קליק ימני על שולחן העבודה (Properties- Settings - Advanced) < ולאחר מכן הקליקו על הלשונית Monitor ושימו לב למספר התדר שמופיע בתיבת הבחירה שבמרכז החלון, אם הערך שמופיע הוא 70 הרץ או פחות, ככל הנראה כאשר תשנה את ההרץ כלפי מעלה תסתדר הבעיה מעבר לכך שימו לב שמסומנת האופציה Hide modes that this monitor cannot display .

בעיה די נפוצה במחשבים נייחים לרוב היא בעיית הסאונד בד"כ לאחר הפרמוט, במקרים מסויימים המחשב אינו מזהה את התוכנת מנהל ההתקן של חומרת הקול וזה מה שמביא לכך שאין סאונד במחשב. ראשית נסו לעדכן דרייברים דרך "מנהל ההתקנים" כניסה לאזור זה דרך הדרכים הבאות קליק ימני על המחשב שלי לאחר מכן קליק על מאפיינים ובצד ימין ישנן קטגוריות, בחרו ב "מנהל ההתקנים". שם תראו את אחד הסעיפים עם משולש צהוב, וודאו שכן מדובר ברחיב השמע של המחשב הקליקו עליו מקש ימני עם העכבר ולחצו על "עדכון תוכנת מנהל ההתקן" והמתי נו שמערכת ההפעלה תחפש ברשת את התוכנת של הרכיב. במידה וזה לא עזר ומערכת ההפעלה החזירה הודעה שאינה מצאה את מנהל ההתקן, בדקו את דגם לוח האם שלכם כנסו לאתר הבית של חברה הלוח אם והורידו את הדרייברים של כרטיס הקול שלכם.



יש לכם שאלות שכדאי שיהיו כאן? שלחו לנו מייל עם השאלה ואם היא מתאימה לפתרונות פשוטים אנחנו נפתור אותה ונעלה לכן!
צרו-קשר-עכשיו

מחפשים טכנאי מחשבים במעלה אדומים? צרו קשר עוד היום!

ונציג יחזור אליכם עד שלוש שעות עבודה